woensdag 19 oktober 2022

5 kilometer heerlijk kunnen hardgelopen.

 

Bijna geen wind een lekker hardloop temperatuur.

Eigenlijk stond niets in de weg om te gaan hardlopen vanmorgen.

Mijn tijd 29:22 voor 5 kilometer hardlopen.

Zeer tevreden over mijn tijd van vandaag.

Ja ik heb wel sneller de 5 kilometer hardgelopen, maar dat was meer in wedstrijd verband of met meerderen samen lopen.

Samen hardlopen stimuleert mij wel enorm en maakt het makkelijker voor mij om op een hoger tempo te hardlopen.

Meestal loop ik dezelfde route omdat ik dan precies weet waar ik ben en hoe ver ik nog moet lopen.

Dan kan ik beter voor mijzelf voelen hoe het met mij gaat en daarop het tempo op aanpassen.


 Ook al zou ik deze route kunnen dromen elke keer dat ik hier loop moet ik goed blijven opletten.

Ik ben niet de enige die gebruik maakt van deze paden.

Andere hardlopers, wandelaars en fietsers maken zeer regelmatig gebruik van deze paden in een mooie omgeving.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews