zondag 2 oktober 2022

Hardlopen en wandelen in @Noordenveld


 Vanmorgen lekker kunnen hardlopen.

Heerlijke temperatuur geen wind, maar wel een beetje vochtig wat ikzelf ideaal vind omdat ik dan geen last van een droge mond krijg.

Alleen T-shirt vond ik ter fris voor mij vanmorgen, maar met de RunandCasual hoodie eroverheen was het misschien net wat te warm, maar met het uitlopen was ik wel erg blij dat ik deze aan had getrokken.

De Fabletics legging met broekzakken ideaal om mijn mobiele telefoon en huissleutels mee te kunnen nemen.



Gisteren samen met Brigitte 10 kilometer gewandeld bij de Klaverblad van Noordenveld gewandeld.

Wandelen in een mooie, voor mij bekende, omgeving, maar toch waren er twee stukken waar ikzelf ook nog nooit was geweest.

We begonnen de wandeling met een blauwe lucht de zon scheen mooi.

fantastisch wandelweer om buiten te wandelen.

In Altena was rustpunt voor ons daar gestempeld en we dachten lekker koffie, maar helaas we hadden de mail niet goed gelezen blijkbaar want we konden daar alleen contant betalen.

Geen koffie daar helaas.

Door gelopen uiteindelijk via de vistrap, Sterrenbos en Mensingebos weer terug bij het wapen van Drenthe.

Daar kwamen we redelijk nat aan omdat op de laatste kilometer het begon te regenen wat in een hoosbui overging.

Schuilen in het bos was ook geen optie meer de regen kwam door het bladerdek naar beneden.


Na de afgestempeld te hebben en de medaille mogen ontvangen hebben we heerlijk samen geluncht bij Brink 15.

Daar opdrogen en warm van binnen worden met koffie en warme lunch.

Daarna nog een rondje door Roden gewandeld omdat we op de bus moesten wachten.






 Zaterdag zijn we met de bus naar Roden gegaan.

Heen in een klein 8 persoonsbusje.

De Alinker in het busje was geen enkel probleem.

Tijdens de rit heb ik de Alinker een beetje vast gehouden zodat deze niet door het busje heen en weer kon gaan.

Vanuit Roden terug naar Norg hadden we een grote bus.

Ideaal dat je dan gewoon achter in kunt stappen met de Alinker omdat daar 2 deuren zijn die gelijktijdig open gaan.

Wel moest ik steeds de Alinker optillen om in de bus te kunnen komen.

Voor mij geen probleem, maar voor Brigitte bijna niet te doen.

Idealer zou zijn als de instap bij de bussen verlaagd kon worden waardoor het veel makkelijker wordt om zelf in en uit te kunnen stappen.

Nee niet de losse plank die dan eerst naar buiten geklapt moet worden, want wie moet dat doen?





Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews