donderdag 1 december 2022

@runandcasual Plezier hebben tijdens het #hardlopen

Vanmorgen een 5 kilometer hardloop training gelopen.

Fis en helder buiten is wel weer even wennen deze koude temperaturen buiten.

Thuis gekomen een lekker warme douche genomen om weer schoon, fris en het belangrijkst weer op temperatuur te komen.

Ik vind en blijf het heerlijk vinden om zo dicht bij het bos te wonen.

Vlak bij mijn huis kan ik zo het bos in om te wandelen of als vandaag fijn te hardlopen.



De zon schijnt nu lekker.

De warme zonnestralen komen binnen in mijn huis.

Hierdoor wordt mijn huis een beetje opgewarmd wat weer stookkosten scheelt.

Heldere lucht de zon erbij maakt het ondanks dat het fris is buiten toch mooi buiten.

Beter dan grijs grauw regen achtig weer.

Voor vandaag was een thermo shirt met deze RunandCasual trui meer dan genoeg voor vandaag.

Op het laatst kreeg ik het een beetje te warm leek het wel.

Liever te warm dan kou lijden denk ik er over.

Door de kou verstijven mijn spieren plotseling waardoor bewegen bijna helemaal niet meer gaat.

Het belangrijkst voor mij is genieten van het hardlopen omdat ik dat nu weer kan.

Door mij niet te laten verkleumen, en het soms eerder iets te warm te hebben, kan ik van het hardlopen blijven genieten.

Ik heb een heupbelt maar dat vind ik erg lastig door mijn ongecontroleerd en tast gevoelloze vingers. 

Daarom draag ik liever een legging met broekzakken waar ik mijn telefoon, huissleutels en dergelijke zo in kan doen.

Een jas met grote zakken die met een rits afsluitbaar zijn vind ik ook erg gemakkelijk. Dan hoef ik geen legging met broekzakken te dragen.


Een jas die ik zowel tijdsens het hardlopen, wandelen, fietsen als casual kan dragen.

Steeds zie ik meer sporters die een legging met broekzakken opzij hebben waar men de mobiele telefoon in heeft.

Blijkbaar zijn er meer mensen die ook naar de praktische kant kijken hoe spullen tijdens het sporten makkelijk bij je te kunnen houden.

Steeds ook meer fabrikanten van sportkleding  komen met deze handige en praktische sportkleding.

Nu nog een fietsbroek met zeem voor een platte zadel want dat zou ik graag willen proberen als dat iets voor mij is.

 

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews