donderdag 24 november 2022

Nonbinair en Transgender

Ik ben bij mijn huisarts geweest om over mijn gevoelens die ik heb te praten.
Dat ik mij niet volledig man of vrouw voel, maar wel dat de vrouwelijke gevoelens bij mij de overhand hebben.
Daar worstel ik al heel erg lang mee, door mijn herseninfarct kwamen er andere prioriteiten bovenaan te staan.
Nu ik daar erover heen ben en weet hoe mijn leven na mijn herseninfarct eruit ziet kan ik mijn andere gevoelens meer aandacht geven.
Deze gevoelens zijn er altijd geweest en door het internet kon ik er zelf makkelijker iets over opzoeken.
Contact met anderen met soortgelijke gevoelens als mij erover praten.
Na hierover met mijn huisarts te hebben besproken heb ik een verwijzing naar De Vaart in Assen gekregen. https://psychologenpraktijkdevaart.nl/transgenderzorg/
Helaas is er een wachttijd voordat ik daar terecht kan.
Ik hoop dat men mij daar kan helpen om mijn gevoelens die ik heb samen met mij duidelijk te krijgen wat ik nu echt wil.
Op dit moment denk ik totaal niet aan een transitie, daar heb ik te veel negatieve dingen over gehoord en is ook niet echt wat ik nu zelf erg graag wil.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews