zaterdag 12 november 2022

@CoopSpithost @Noordenveld #halvemararhon #hardgelopen in Norg, Gemeente Noordenveld

 

Vanmorgen een halve marathon gelopen.

Mijn voorbereiding was een goede nachtrust, 2 koppen censeo koffie met halvolle melk en 2 sneetjes heerlijke molenbrood met zwart/witte hagelslag.

Zwart/wit aangekleed en gaan!

30 Oktober heeft Brigitte in Etten-Leur een halve marathon gelopen op haar framerunner.

Met prachtig weer, onderweg opzwepende muziek en enthousiast publiek dat erg stimulerend werkt om door te zetten.

Ik had bijna geen wind, een kleine wereld door de mist en fris buiten.

De laatste 2 kilometers gingen erg zwaar ik kreeg veel last van mijn knieƫn.


 


Tijdens het lopen dacht ik alleen maar aan die banaan die ik bij thuiskomst kon opeten.
Alleen bedacht ik mij dat ik helemaal geen bananen meer thuis had.
De route zo bedacht dat ik vlakbij Coop Spithorst uit kwam om daar een lekkere banaan te kunnen kopen.
Zodra ik de winkel uitgelopen was de banaan van de schil ontdaan en deze lekker opgepeuzeld.
Weer energie binnen te krijgen na zo'n pokke eind hardgelopen te hebben.
Ik ben toch meer een 5 of 10 kilometer hardloper.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews