vrijdag 18 oktober 2024

Fietsen en hardlopen, foto maken.

Vanmorgen zat ik al op tijd op mijn fiets om naar Assen te fietsen.

Bij Certe in Assen moest ik foto's van mijn ogen maken. (fundusfoto)

2 jaar geleden hoefde ik niet eerst geen druppels in mijn ogen.

Foto's maken, en binnen 10 minuten stond ik weer buiten.

Nu over 3 jaar weer foto's laten maken dan hopelijk ook weer zonder druppels van te voren.

Diabetes type 2, liever niet.

Vanmiddag stukje hardgelopen.

10 kilometer moest ik lopen.

Garmin helpt mij met de motivatie om te gaan sporten.

Dit weekend moest ik een afstand van 10km hardlopen om een punt te verdienen.

Het weer werkte mee, dat was super, ik had er zin in, want ik ga niet met tegenzin sporten.

Op de helft moest ik mijn ademhaling rust geven het ging een beetje raar.

De zon scheen, weinig wind het voelde warm en vochtig aan buiten.

Tijdens het hardlopen flink gezweet.

Ik kon maar aan één ding denken tijdens het hardlopen.

Als ik thuis ben een kop koffie en een heerlijk verfrissende douche.




 

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews