woensdag 9 oktober 2024

Boswandeling door de bossen rondom Norg.

 

Vanmorgen heerlijk gewandeld door de bossen rondom Norg.

Rugzak met fles water, waar na mijn wandeling de boodschappen in kunnen.

Wat is het heerlijk weer om buiten te zijn, al hoorde ik wel erg veel andere geluiden dan de bos geluiden waarop ik hoopte deze te horen.

Nu is het bos nog groen, straks zullen weer de prachtige herfst kleuren te voor schijn komen.

Dit vind ik de mooiste periode van het jaar, de prachtige kleuren.


Het is vochtig overal in het bos.

De paddenstoelen komen nu steeds meer en meer tevoorschijn.

Wanneer de wind over de bomen toppen trekt komen er waterdruppels naar beneden.

Gelukkig voor mij waren er weinig eikenbomen waar ik langsliep vandaag.

Dit was wel anders op de stoep onder de eikenbomen door waarbij er zeer regelmatig een eikel naar beneden viel.



8,77 km was mijn boswandeling vanmorgen.

Nu was het zeer goed vertoeven buiten in het bos.

Bij de weersverwachting hadden zij het over dat vrijdag en zaterdag veel frisser zullen zijn.

Maar er zou wel zon zijn, dat maakt het qua aangezicht toch wel weer mooi.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews