dinsdag 20 september 2022

@vanraam @runandcasual Prinsjesdag 2022

 

Wat doe je op Prinsjesdag?

Nou dan ga je eerst een ronde fietsen.

Dat doe ik graag op mijn Easy Rider waar ik bijna overal kan komen.

Daarna boodschappen halen tenminste als boodschappenbriefje niet vergeet mee te nemen.

Ideaal de 2 achterwielen en de box achterop.

Ik hoef geen rekening te houden dat ik de boodschappen opberg dat de fiets niet omvalt en tijdens het fietsen alles in evenwicht is.

Thuis gekomen de boodschappen opgeruimd.

Na de lunch de televisie aangezet om de troonrede te zien te horen.

Ik weet niet als ik daar er straks beter of slechter van wordt.

Zelf denk ik dat er nog heel veel onzekerheden zijn die verschillende kanten op kunnen gaan.

Wat ik wel weet dat het straks weer kerst gaat worden en dan weer zomer.

Na de troonrede een stukje gewandeld.

Door het bos terug waar het wel wat vochtig was maar dat er daar nog veel meer neerslag bij mag komen.

Met iemand gepraat die vertelde dat 30 jaar geleden heel veel stukken onder water stonden.

Dat ik daar nu kon wandelen, maar dat dat toen helemaal niet wou.

Zo nat hoeft het van mij ook niet meer te worden, maar wel voldoende nat dat zowel bos als heide daar heel veel baat bij hebben.


Vanmorgen was het nog wat frisjes, maar vanmiddag kwam de zon er bij waardoor het best wel aangenaam weer werd buiten.

De Fabletics legging met zakken is ideaal om mijn telefoon en huissleutels in op te bergen.

Deze blijven goed zitten zowel bij het fietsen, wandelen en bij het hardlopen.

De Run and Casual trui heb ik al jaren waar ik erg veel plezier en profijt van heb.

Het mooist vind ik dat de trui nog steeds als nieuw is ook al heb ik deze al vaak gewassen.

De kleur en de bedrukking zijn nog hetzelfde toen ik de trui nieuw kreeg.

Mooie kleding met je eigen bedrukking voor iedereen!


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews