zaterdag 3 september 2022

Hardlopen in RunColor hardloopset, weer op een atb fiets?


 Vanmorgen 5 kilometer hardgelopen in mijn Runcolor Nonbinair hardloopset.

Trots op mijzelf dat ik weer kan hardlopen, maar nog trotser dat ik laat zien dat ik mij niet in een hokje laat plaatsen.

Dat ik ben en kan zijn wie en wanneer ik maar wil.

Niet hoe anderen willen hoe ik moet zijn.

Na 5 kilometer hardgelopen te hebben ben ik wandelend terug naar huis gelopen.

Normaal ga ik dan direct het bos in, maar vandaag is ook de Veldslag om Norg waar 2500 renners op hun atb fiets 80- of 100 kilometer om en door Norg fietsen.


Zittend op een bankje geluisterd naar de geluiden die de fietsers maken.

Soms hoor je bijna niets terwijl anderen gezellig met elkaar aan het praten waren tenminste dat hoorde zo.

De rode linten in de gaten te houden zodat ik niet op hun route terecht kwam en in het stof wat hun laten omhoogkomen te hoeven te wandelen.

In 2009 was ik begonnen om een atb fiets op te knappen zodat ik daar ofroad mee kon fietsen.

Iets wat mij op dat moment erg leuk leek.

Tevens een mooie en goede beweging als vrachtwagenchauffeur.

Helaas is dat er nooit van gekomen en moet ik nu fietsen op een driewielfiets die niet geschikt is voor smalle bospaadjes.

De meest dichtbije ervaring was dat ik op een atb fiets zat steunend aan een boom in het bos.

Ik hoop dat ik weer eens een ritje op een atb fiets kan doen.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews