zondag 25 september 2022

Hardlopen in Thesinge bij de Thesingerun.

 

Gistermiddag hard gelopen in Thesinge bij de Thesingerun.

Eerst 33  kilometer op de fiets ernaar toe.

De fiets gestald en op dat moment belde Brigitte dat ze er ook was op de auto parkeerplaats.

Naar haar toegegaan om dan samen naar de start te lopen.

Zondag, Maandag en Dinsdag sta ik namens Toegankelijk Noordenveld op de jaarbeurs in Roden.


Daarom kwamen we niet samen naar de wedstrijd.

Wel zijn we gelijktijdig gestart op de 4 mijl.

Onderweg op de fiets vond ik het al een stevig windje en deze wind hadden we ook tijdens het lopen.

Op lange stuk fietspad waar geen einde aan leek te komen hadden we de wind tegen.

Ik was wel niet de enige maar toch hierdoor was ik wel een stuk langzamer dan dat ik van te voren bedacht had.


Na gefinisht te zijn moesten we de chips en startnummer inleveren waar we de medaille kregen en een bon voor broodje knakworst.

Na deze opgegeten te hebben moesten we helaas weer apart naar huis toe.

Ik vind het superfijn dat we gewoon samen aan dezelfde hardloopwedstrijd mee kunnen doen.

Nu kan ik nog meer genieten van het hardlopen en hoef ik mij niet meer bezwaard te voelen dat ik hardloop en Brigitte dan op mij moest wachten.

Moet ze nu nog steeds eigenlijk, maar moet ze dan maar niet zo snel lopen.

Op naar andere wedstrijden waar we samen kunnen hardlopen.




Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews