zaterdag 24 augustus 2024

Wandelen in warm, broeierig, weer.

 

Vanmorgen voelde het nog wat frisjes aan met een klein regenbuitje soms.

Na de middag was het droog, de zon scheen ik dacht nu wandelen.

Helemaal met de voorspellingen wat het weer betreft.

Het was niet meer frisjes buiten, maar warm en broeierig.

Misschien wel een beetje vies te noemen het voelde erg vochtig aan buiten.

Als het een beetje waaide dan viel het redelijk mee.

In Norg was Eventing Norg bezig daarvan heb ik niets gezien wel hoorde ik de speaker steeds.

Ik heb zo gelopen dat ik vrij ruim om dat gebied heen ben gewandeld.

Daar kwam ik bijna niemand tegen, het was onderweg vrij rustig.

Op het voormalig terrein van de vluchtheuvel geweest.
Daar hebben wij een aantal keren de Spriensma familie dag gehad.
Eerst in de speeltuin afsluitend samen eten in het restaurant.
Lopend over het terrein was het enige wat ik nog van vroeger kende was het draaihek.
Van de rest van het terrein kan ik mij niets meer herinneren.
De natuur gaat zijn gang daar wat mooie stukjes natuur oplevert.
Voor de rest is het allemaal leeg en verlaten van nog een paar zichtbare monumenten van aleer.


Na de vluchtheuvel terug naar huis gewandeld.
Met dit warme weer kreeg ik wel zin in iets koud.
Laat cafetaria Succes nu net open zijn, en ook nog eens lekkere softijs verkopen.
Daar hoefde ik niet lang over na te denken, want even later liep ik met een soft ijsje in de hand verder terug naar huis.

Ruim 9 kilometer gewandeld vanmiddag.
Vond ik voor vandaag wel genoeg, en ik kreeg dorst van het ijsje, en veel zin in een kop koffie.
Snel door gewandeld naar huis voor een lekker kop koffie.



Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews