donderdag 8 augustus 2024

Donderdag wandeling van 21 kilometer.


Vanmorgen voelde ik mij goed, ik had zelf zin om te gaan wandelen, ik ben dus gaan wandelen.

Mijn rugtas ingepakt met Sultana's, altijd lekker voor onderweg, en water fles van Begweegdorp Norg.

Runandcasual shirt en legging met broekzakken, Hema wandelsokken en de Meindl wandelschoenen aan.

21 Kilometer wandelen vandaag lijkt wel een uitloop wandeling vergeleken met 4 dagen 40 kilometer wandelen in Nijmegen.




Bij 8 kilometer had ik enorm veel zin in een kop koffie.
Wat toevallig dat was precies bij Heidi's Rustpunt.
Omdat de zon niet scheen, en ik meer zin had in een kop koffie vandaag geen soft ijsje genomen.
Ik was daar alleen, maar je bent daar nooit alleen want je hebt altijd gezelschap van twee heel lieve honden.
Niet bij een horeca gelegenheid, maar op het terrein van hun bedrijf, veel leuker dan op een terras.
Bij het Groote Diep/Oostervoortsche Diep vanaf de preekstoel het gebied rondom meanderde diep bekeken.
Men was bezig om het gemaaide gras weg te halen waar daar heel veel ooievaars op kwamen.

Naar boven ging heel gemakkelijk naar beneden duurde ietsjes langer, maar het belangrijkste is dat het mij gelukt is, en ik had een heel mooi overzicht van de omgeving.

De laatste rust was in Langelo bij het speelparkje.
Daar de laatste Sultana opgegeten weggespelt met water.
Ideaal dat er onderweg bankjes onderweg staan om uit te kunnen rusten.
Ook wel wandelbankjes genoemd omdat er veel wandelaars op zitten?

De dag begon erg zonnig met een strakblauwe lucht, maar het werd al snel erg bewolkt met ook donkere wolken waar een beetje regen uit viel.
Gelukkig werd het later op de dag toch erg zonnig, een heerlijke Hollandsche zomerdag.

De route die ik vandaag gewandeld heb lijkt wel een beetje op een 8.
Ik wilde een stuk wandelen, maar ook niet te ver van Norg af.
Vandaag de hele route op verharde wegen en paden gewandeld.
Deze route is ook te fietsen of met een scootmobiel te doen.
Een volledig toegankelijke wandeling door een mooi en afwisselende omgeving.







Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews