donderdag 1 augustus 2024

folly art Norg 2024

folly art 2024 in Norg.

Vandaag de volledige route gewandeld langs 20 folly's die, over een prachtige route door de natuur, je plotseling laten verrassen, die je je fantasie, je verbeeldings-, en je inbeeldingskracht flink laat werken.

folly 3: De Hybride Waarnemer vond ik persoonlijk de mooiste folly,s van allemaal.

D.m.v spiegels kun je door op 1 plek te staan de hele omgeving om je heen bekijken zelfs wat je tijdens het wandelen niet zag dat zie je wel door de spiegels.

folly 14: Zwe(r)vende stenen is voor mij de meest innovatieve folly die een klein beetje vergelijkbaar is met mijn struggeling om mijn balans te kunnen vinden.

Hoe de steen bovenop d.m.v. touwen in evenwicht probeert te blijven verbaasde mij enorm.

De balans te vinden te vinden tussen verbazing en begrip.

De balans die ik zelf ook steeds moet vinden om in evenwicht te blijven op momenten waarbij ik zelf enorm verbaasd ben waarom ik dat op een, voor mij, onverwachte plaats plotseling moet ervaren.

Ja ik ben ook één van de vele bezoekers die aan de touwen moest voelen als dit wel echt was😄.

folly 8: Lembi #1 was niet een folly die mij gelijk enorm aansprak, maar wel de folly die op het mooiste plekje van mag staan.

Op het Westerveen waar je helemaal omheen kunt wandelen, en de folly van alle kanten kunt bekijken.

Wat de folly moest uitstralen volgens de uitleg in het boekje dat voelde ik niet op die manier.

Dan loop je midden in een aardappel veld om vanuit de natuur weer terug in de bebouwing van Norg te geraken.

Als je hier bent heb je al heel veel mooi, en interessante folly's gezien als mede de prachtige natuur die rondom Norg ligt.

Dan ben ik toch erg blij dat ik hier mag wonen, en elke dag kan genieten van zoveel verschillende omgevingen.


Relaxt op een bankje pauze nemen tijdens de wandeling langs de folly's.

Rustig alles in mij opnemen wat ik tot dusver heb gezien.

Thuis kan ik  op mijn gemak de foto's terug kijken met het boekje erbij zodat ik precies  weet wat elke folly moet uitbeelden, en vergelijken wat mijn eigen inbeelding van een folly was.

Ik moet zeggen bij geen van alle folly's dacht ik het zelfde als de onwerper.

Is dat dan ook niet de bedoeling om elke folly je eigen te maken?

folly art Norg






























 

 

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews