maandag 29 augustus 2022

@Horze @vanraam Na heerlijk weekend weer naar huis op mijn fiets

 

Na een heerlijk weekend weer op de fiets naar huis.

Bijna de hele weg had ik de wind in de rug.

Daardoor schoot het lekker op.

De fiets legging met siliconen grip aan de achterkant zorgde dat ik stevig op mijn zitting bleef zitten.

Geen ongewilde bewegingen en zat relaxed en kon ik genieten onderweg.

De handige zijzakken waar mijn telefoon en huissleutels ik in kwijt kon.

Op deze manier kan en blijf ik enorm genieten van het fietsen.


Gisteren, zondag 28 augustus, kleintje 4 mijl gelopen samen met Brigitte.
Gelijktijdig zijn we gestart, maar al snel was Brigitte een heel stuk verder.

Toen ik terug op de baan kwam en ik haar zag zitten bij de finish moest ik nog 1 rondje op de baan rennen.

Met een laatste sprint is dit voor mij doen een snelle ronde geworden.

Gefinisht en na 2 bekers water kon ik weer wat praten.





Oh ja zei Brigitte we moeten nog even wachten op de prijsuitreiking straks

Waarom vroeg ik aan haar?

Ik ben 2e vrouw geworden van lutje 4 mijl.

Stond ik weer eens met lege handen, maar ik kon wel weer genieten dat zij een prijs had gewonnen.

Heerlijk dat hardlopen gewoon kan voor heel veel mensen ook al heb je een hulpmiddel nodig om te kunnen hardlopen.





 

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews