maandag 1 augustus 2022

#follyart Nutteloze wandeling? folly art norg

 

Een wandeling op een mooi route waar je steeds weer bij een ander verrassend folly terecht komt dat kun je echt niet nutteloos noemen.

Elke folly heeft een eigen verhaal waarom de makers dit hebben gemaakt.

Als je een folly bekijkt denk je alleen maar wat zou de maker hiermee bedoelen.

Door stil te staan kun je de gedachte van de maker naar je eigen wereld brengen.

Tot dat je het verhaal leest in het boekje en ga je opeens heel anders naar dezelfde folly kijken.

17 folly's staan er dit jaar op een mooi en afwisselende route.



Tijdens het wandelen en het bekijken van alle folly's begon er bij mij ook wel ideeën boven te komen voor een folly.

Het lijkt mij een mooi beeld dat ik van mijn eigen gedachten over de wereld die ik dan zou kunnen laten zien.

Ook al is het ontwerp zelf nutteloos het idee erachter kan hoeft dat zeker niet te zijn.


Voor meer informatie over de folly's en waar je de route kunt starten:

folly art norg










Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews