donderdag 27 januari 2022

@hersenstichting @NAH_uitleg Je hebt NAH hoe gaat het met je over 10 jaar?

 

Je hebt Niet Aangeboren Hersenletsel.

In het begin ben je druk met je herstel, jezelf terug te vinden.

Hoe nu verder, je bent verandert, het gaat niet meer zoals je verwachtingen waren.

De toekomst plannen die je had kun je die nog steeds hebben?

Hoe gaan je familie, je omgeving nu met je om?

Van buiten ben je verandert, maar van binnen ben je nog steeds die je altijd was.

Door zo dicht bij mijn oude ik te blijven (eerlijk gejat, maar vind dit erg goed bij mij passen) blijf ik de persoon die ik altijd was.

Herstel, verbetering, er mee leren omgaan, enz zijn allemaal kreten die er genoemd worden om het ergens te kunnen plaatsen.

Wij geloven dat iedereen zoveel mogelijk uit het leven moet kunnen halen. Wie je ook bent. Welke hersenaandoening je ook hebt.  

dat is wat de Hersenstichting zegt.

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Van Maandag 31 Januari t/m 5 Februari is er de collecte week voor de Hersenstichting.

Door te geven help je de Hersenstichting die ons helpt!


Vraag: Waar sta jij over 10 jaar?

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews