woensdag 19 mei 2021

#icaniwill Ik kan en Ik wil Hardlopen.

 

ICANIWILL Dat heb ik zelf niet bedacht.

Zo denk ik meestal, ik kan het, ik wil het dus ga ik het doen.

Door zo te blijven denken is het mij gelukt om weer te kunnen hardlopen.

Niet zo snel als ik vroeger kon!

Dat het mij weer lukt vind ik goed genoeg, ik kan er nu weer heerlijk van genieten.

Meestal 5km als training, maar soms ook 10km en als ik mij goed voel een langere afstand.



Na het hardlopen door het bos terug gewandeld door het bos.
Genieten van de vogel geluiden, de zachte bries door de boomtoppen.
Jammer genoeg verstoord door het harde geluid van crossmotoren die door het bos rijden.

Ik weet het, het bos is voor iedereen, maar wel voor iedereen die respect voor al het leven in het bos.




Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews