woensdag 3 maart 2021

Voor mij te koud om te gaan fietsen, wel fijn gewandeld


 Het zou een mooie zonnige dag worden vandaag.

Ik had mij gisteren voorgenomen om vandaag een rondje vliegveld Eelde te gaan fietsen, kijken hoe de KLM vliegtuigen er bij staan.

Met 7,5 graden vond ik het vandaag te koud, door de kou hebben mijn longen het extra zwaar.

De corona besmetting heeft dat nog een tandje zwaarder gemaakt helaas.

Ik hoop dus snel op warmer weer, dat maakt het ademhalen veel lichter en makkelijker.

Vandaag heb ik het bij wandelen gehouden, de inspanning van vandaag maakte mij warm van binnen.

Was toch zwaarder dan ik had kunnen bedenken.

Thuis gekomen hoorde ik de cijfers van afgelopen 24 uur, en dat maakte mij wel wat neerslachtig.

Enerzijds hoor je dat de kappers weer open kunnen, en de winkels.

Maar ook dat de cijfers de verkeerde kant op gaan en ook nog eens te veel mensen overleden.

Hoe lang moeten we dit nog volhouden, dat we weer alles kunnen en mogen doen zonder bang te hoeven zijn.

Ik probeer zo positief mogelijk te blijven, dat we hier beter en sterker uit komen dat mocht er weer zoiets komen, dat we kunnen  vroeger zouden we hier maatregelen voor moeten nemen!


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews