zaterdag 6 maart 2021

@Fabletics @DecathlonNED Waarom hardlopen was mijn gedachte op de 1e kilometer.

 

Daar zit ik dan, helemaal uitgeput na 5km te hebben hardgelopen.

Zo moe dat staan even niet meer lukte.

Ondanks dit ben ik toch tevreden over het resultaat van vandaag.

De 1e kilometer was zwaar en mopperend op mijzelf waarom ik toch weer zo nodig moest hardlopen!

Na een poosje niet hardgelopen te hebben omdat ik corona heb gekregen moest het er toch weer van komen.

De 2e kilometer ging niet lichter maar wel iets makkelijker omdat mijn mijn verlangen en wil om te gaan hardlopen steeds meer terrein begon te winnen.

 Bij de 3e kilometer had ik zoiets van ik nu over de helft van mijn doel om 5km te gaan hardlopen.

Het gemopper werd steeds minder en minder, mijn gehijg werd steeds meer en meer.

Toch blijf ik doorlopen want ik wil zo graag weer de 5kilomerter halen.

De 4e kilmeter was de zwaarste van vandaag, ik wilde stoppen maar ik wilde ook doorgaan met hardlopen.

Ondanks een gevecht tussen mijn verstand en mijn spieren was het resultaat dat ik toch door gezet heb.

Mijn TomTom horloge begon weer te trillen en ik had de 5 kilometer gehaald wat ik zo graag wilde.

In een tijd van 31:44 minuten ben ik erg blij mee.

Niet alleen dat ik überhaupt weer heb hardgelopen maar dat de tijd ook nog eens erg mee viel.

 

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews