maandag 1 maart 2021

Uit #corona quarantaine, een klein rondje gefietst op mijn #easyrider

 

Vanmorgen gebeld door de GGD hoe het met mij ging en ik nog klachten had?

Klachten had ik niet meer 48 uur en voel mij verder best goed.

Wel moe en futloos, de zin is er wel maar als ik wat moet doen kost mij erg veel energie.

Vanaf het moment dat je te horen krijgt dat je positief bent getest op het corona-virus ging het allemaal erg snel.

Dinsdag de uitslag en woensdag en donderdag  wilde niets meer.

Vanaf vrijdag morgen gaat het heel langzaam weer een stukje beter en voel ik mij ook een stuk prettiger.

Wel hoop ik dat de futloosheid snel mag weg trekken want ik hou niet van de hele dag niets willen doen omdat het niet lukt.

Helaas heb ik een soort van ervaring met revalideren wat het misschien vergemakkelijkt maar misschien ook nog wel lastiger maakt.

Hoe het de komende tijd er uit gaat zien, dat het alleen maar beter wordt en niet meer wordt besmet.

Terug leiden naar wat misschien de bron van mijn besmetting zou kunnen zijn is niet te doen helaas.

Nu op naar herstel.

Begonnen met een klein stukje te fietsen.

Rustig weer opbouwen hopen dat mijn ik mijn conditie weer op peil krijg.

Deze kleine stukjes fietsen lijken erg veel op het begin dat ik weer begon met fietsen, niet op een tweewiel fiets maar op een Easy Rider driewiel fiets.

Uit mijn eigen ervaringen weet ik dat deze fiets mij weer helpt om mijn conditie weer flink op te bouwen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews