dinsdag 4 augustus 2020

@DecathlonNED @Kalenji

Kalenji KIPRUN  HARDLOOPSCHOENEN VOOR HEREN KIPRUN FAST 

Ruim 2 jaar heb ik de Kalenji schoenen al.
Dit zijn mijn asfalt schoen zeg ik altijd want ze dempen de schokken erg goed waardoor ik geen last van mijn knieƫn heb.
Ze zitten niet alleen heerlijk maar lopen ook erg fijn.
En dat voor een zeer betaalbare prijs.
Goede schoenen hoeft dus echt niet duur te zijn!
De komende tijd hoop ik nog veel fijne kilometers te maken met deze schoenen en waarbij ik hoop dat ze nooit meer verslijten.
Ik loop er alleen mee als het droog is, op natte wegen en paden zijn ze voor mij te glad ivm mijn evenwicht storing.
Gelukkig is het heel vaak droog en kan ik toch er heerlijk mee lopen.
Meestal loop ik 5 km, maar soms ook wel eens 10 km.
Ooit heb ik een halve marathon op deze schoenen gelopen en dat was net als bij de korte afstanden geen enkel probleem.
Als deze echt vervagen moeten worden dan worden het zeker deze schoenen weer, of een nog betere vervanger.
De kosten per kilometer zijn met deze schoenen zo laag dat het hardlopen daarmee  nog leuker en aantrekkelijker wordt voor iedereen.

Deze schoenen gekocht in mei 2018 maat 42





Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews