donderdag 2 januari 2020

@Fabletics wandeling op 01-01-2020

Op de eerste dag in 2020 heb ik samen met Brigitte gewandeld in het Dwingelderveld.
Deze dag was het nog een beetje mistig, de zon probeerde er wel door heen te komen wat jammer genoeg niet lukte.
Het werd dus een frisse wandeling en na een tijdje konden we het wel een koude wandeling gaan noemen.
Na bijna 13km gelopen te hebben kwamen we aan op de plek waar we vertrokken zijn.
De www.boslounge.nl was gelukkig nog open waar we ons konden op warmen bij de houtkachel en warm drinken.
Na opgewarmd te zijn snel naar de koude auto gelopen om terug naar Norg te rijden.
Het is een heel mooi gebied waar we gelopen hebben het zal nog mooier zijn met warmer weer en de zon erbij.






Vanmorgen heb ik 4 mijl hardgelopen op een rustig tempo.
Na gisteren de lange wandeling wilde ik het niet te gek maken.
De handige broekzakken op de fabletics leggings maken het mij makkelijk om mijn telefoon en huissleutels mee te kunnen nemen.
De hoes kan ik fijn om de telefoon laten zitten.
Niet echt iets voor mijn beperkte motoriek van mijn rechterhand.

Komende maand nog trainen voor 17km hardlopen op 2 februari in Roden.
Hoop dat het net zo goed of misschien beter dan afgelopen jaar zal gaan.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews