woensdag 14 augustus 2019

Weer 5km hardgelopen! #hiptothegym #IcanIwill

Vanmorgen lukte het mij om na maanden 5km achterelkaar te hardlopen.
Met een tijd van 35 minuten ben ik nu wel erg tevreden.
Nu kan het alleen maar sneller gaan als ik daarvoor genoeg kan trainen.
ICIW staat er op mijn t-shirt en leggings.
I Can I Wil en dat is ook wat ik graag wil, ik kan het en ik ga het doen.

De komende tijd langzaam het hardlopen opbouwen, wil toch weer de 5m rond de 27 minuten kunnen hardlopen.
Door te fietsen, wandelen en conditie training en natuurlijk te hardlopen gaat mij dat vast wel lukken.
Weer lekker sportief zijn en mij lekker in mijn vel voelen dat is wat ik erg graag wil.
De afgelopen maanden heb ik mij rustig moeten houden, nu weer rustig aan opbouwen om mijn conditie weer op peil te krijgen.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews