vrijdag 10 mei 2019

Spermatocele operatie ondergaan @WZA_Ziekenhuis

Afgelopen dinsdag was het dan zover voor mij.
Om 10.00 moest ik mij melden in het WZA (Wilhelmina Ziekenhuis Assen) bij de dagopname.
Goed en vriendelijk werden we ontvangen nadat alles goed was uitgelegd kon ik mij gaan klaarmaken voor de operatie.
Dmv een ruggenprik werd ik van onderen helemaal verdoofd en moest ik mij overgeven aan het verplegend personeel.
Een andere keuze had ik ook niet maar ik voelde mij wel veilig in hun vertrouwde handen.
De operatie was ook zo voorbij en via de recovery room, na het verorberd hebben van een lekker ijsje werd ik naar de dagopname terug gebracht.
Daar werd ik goed verzorgd en was het wachten op het uitwerken van de verdoving.
Als de verdoving weg was en ik had geplast dan mocht ik weer naar huis.
Dat duurde helaas een heel stuk langer dan normaal het zou zijn.
Ik vermoed dat door mijn cva dat niet helemaal meer functioneert hoe het voor mijn cva was daardoor pas tegen 19.00 naar huis.
Maar gelukkig de volgende morgen was alles weer als gewoon.
Nu een periode rustig aan doen om maar zo snel mogelijk te kunnen herstellen.

Bedankt WZA voor de goede zorgen!

Brigitte heeft mij de afgelopen dagen goed verzorgd, heerlijk om onbezorgd thuis te kunnen zijn.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews