donderdag 20 december 2018

@TomTom @ASICSeurope @Menzis #samengezond10 km hardgelopen

Vanmorgen 10 km hardgelopen en dat ging best wel lekker.
Voor mijn gevoel het hele stuk op één en dezelfde tempo kunnen lopen, bij thuiskomst TomTom Sports bekeken en het bleek ook inderdaad zo te zijn.
Met een gemiddelde snelheid van 6,06 min/km ben ik vandaag zeer tevreden mee.
Na deze 10 km een stukje gewandeld om daarna weer verder te gaan hardlopen.
Goed luisteren naar mijn lichaam heb ik geprobeerd om op één tempo proberen te lopen.
Het voelde niet altijd even goed, dan wat langzamer dan wat sneller als ik dacht dat het kon, maar het werden 3 moeilijke en belabberde kilometers.
Hierna rustig terug naar huis gewandeld om onder de douche lekker mijn spieren op te warmen.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews