zondag 16 december 2018

Run2day winter bosloop Veenhuizen zaterdag 15 december

Foto Toli Schansema
Afgelopen zaterdag de vierde en laatste loop van de Run2day Bosloop 2018 in Veenhuizen gelopen.Deze keer was het de winter loop, koud was het wel maar ik was blij dat er geen sneeuw lag.
Volgend jaar zijn er weer vier lopen, lente, zomer, herfst en de winter loop.
Lekker door het bos lopen samen met ander hardloop liefhebbers.

Er was een mooie groep lopers maar op een gegeven moment was het net dat ik de laatste loper was.
Na mij was een tijdje niets gevolgd door de andere lopers.
Voordeel dat je alleen op de foto komt.

De route was een klein beetje aangepast om de afstand goed te krijgen, er waren een paar nieuwe stukjes wat het parcours voor deze keer nog leuker maakten.
Vanaf mijn kant kan ik het aanbevelen om eens een keer mee te lopen.
Meestal zijn er ook de cani crossers, zij vertrekken voor ons aan, dan heeft niemand last van de honden.

Ik heb mij voor volgend jaar al weer ingeschreven, wie loopt er mee?

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews