woensdag 31 oktober 2018

@GetRunningNL @pixiesportswear Duurzaam hardlopen in Sportbroek van recycled polyamide/elasthaan

Sportbroek van recycled polyamide/elasthaan met band en koordje in de taille Dit is een strak model, ideaal voor hardlopen / running. Op verzoek kan er een klein sleutelzakje worden toegevoegd en je initialen worden toegevoegd.Uitgevoerd in Zwart recycled polyamide /elasthaan. Het garen komt van Econyl, en is gemaakt van post-consumer materiaal zoals plastic uit de oceaan en oude visnetten. Een zeer groene keuze dus!
Vanmorgen duurzaam hardgelopen waarom duurzaam?
Dat komt door de recycled tight van Pixie.nl en de shirt komt bij de kringloopwinkel weg.
De broek zit strak maar niet te strak dat hoort wel bij een broek met compressie eigenschappen, de broek zit erg fijn, de buitenkant voelt wat glad maar dat lijkt mij een voordeel bij vuil op de broek, makkelijk af te nemen.
De pasvorm was goed met koortje in de taile is deze goed te stellen.
Met mijn initialen op de broek maakt het mooi af.

Het was ruim +8 graden toen ik begon met hardlopen vanmorgen in eerste instantie leek mij de broek te dun het voelde opdat moment koud aan maar na een minuutje gelopen te hebben had ik het niet koud meer.
De benen voelden warm aan en de temperatuur bleef de hele loop gelijk.
Tijdens het lopen zakte de broek niet af wat door het koord in de taile kan worden voorkomen als je deze goed afgesteld hebt!
Een fijne broek om in te sporten en ook nog eens groen bezig.

Na het hardlopen ben ik door het bos terug naar huis gewandeld, daar loop je dan met je zwarte 'goene' broek gemaakt van visnetten en plastic uit de oceaan.
Hoe mooi zou het zijn als er van afval mooie ander praktische dingen gemaakt zouden worden.
Sportkleding is een mooi voorbeeld hiervan, veel mensen sporten en dragen het liefst goed en fijn te dragen sportkleding daar bij.






Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews