dinsdag 30 oktober 2018

@Zeemijlenloop@Eemskrant @runandcasuals @Emm_Sports @Loopmaatjes 3 Zeemijlen gelopen bij de Zeemijlen loop in Delfzijl

3 Zeemijlen gelopen bij de Zeemijlenloop in Delfzijl oftewel 5,56km dat vond ik voor die zondag even genoeg.
Fris was het wel maar met de zon erbij werd het toch een mooi dag.
Hardlopend door en om Delfzijl met veel publiek was erg fijn.
Helemaal met de brede wegen waar we overheen liepen geen last van gedrag en dergelijke.
De hele loop heerlijk kunnen genieten, daar gaat het hardlopen voor mij tenminste om.
|Met een tijd onder de 31 minuten ben ik ook zeer tevreden over, er had vast meer in gezeten maar het belangrijkste was genieten.
Volgend jaar daar weer lopen> Dat weet ik nog niet, nu ik er een keer was geweest weet ik nu hoe en wat dat maakt zeker een erg grote kans op een vervolg.
Wie weet dan voor de 6 Zeemijl.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews