dinsdag 3 juli 2018

Een sportieve avond wandeling gemaakt. @Emm_Sports @pixiesportswear #FusionC3

Vanavond lekker gewandeld, ik wilde eerst hardlopen maar toch wat last van mijn rechterknie.
Omdat ik toch graag wilde bewegen heb ik gewandeld, een sportieve wandeling is het geworden.
Met de Miiego Sporttelefoon muziek wat ik fijn vind te horen en wat gelijkertijd lekker wandelt.
Op deze manier ging het wandelen fijn en snel en had ik zomaar 5,25 km gewandeld.

Deze mooie periode gaat nog wel even duren, warmte is niet echt mijn favoriete temperatuur, helemaal niet nu ik er sinds mijn herseninfarct niet goed meer tegen kan.
Voor mij betekent dat sporten in de ochtend of in de avond als het een stuk koeler is.
Gelukkig is er hier veel bos en kan ik wandelen en/of hardlopen onder de bomen in de schaduw.


Je hoort mij ook echt niet klagen hoor, dit heb ik veel liever dan regen, ik pas mij wel aan,

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews