dinsdag 29 mei 2018

@DecathlonNED @Emm_Sports @cwx_usa 10 km hardloop ronde met Support kleding

Vanmorgen 10 km hardgelopen met support dat wel.
Met support bedoel ik de #cwxstabilys tight van EmmSports en #cwxwebtop  van CWX-Online.
Niet vergeten de Kalenji Kiprun Fast van Decathlon.

In mijn geval heeft de support van de cwx kleding mij stabiliteit en vertrouwen gegeven.
Na mijn infarct in 2009 lukte het mij niet meer om te kunnen hardlopen.
Eind 2014 lukte het mij opeens, dat voelde zo goed dat ik meer wilde.
Over mijn rechte kant van mijn lichaam heb ik niet d controle die ik graag zou wensen en daarbij ook verminderd kracht aan die kant maakte het (hard)lopen vaak wel erg lastig.
Op internet naar veel mogelijkheden gezocht wat voor mij zinvol zou zijn om te gebruiken.
Soort van braces wilde ik niet, maar wel graag de support om meer controle over mijn rechterbeen te kunnen krijgen.
Daarmee kwam ik uit op CWX Tights, deze broeken gaven mij de support die ik nodig had

Ja de tights zijn niet echt goed koop wel gaan ze jaren mee en maken het dat ik kon alsnog kon presteren.
Een wedstrijd zal ik wel niet gaan winnen  dat ik nu weer met plezier kan hardlopen is mij erg veel waard.
Door het fietsen, hardlopen en wandelen is mijn uithoudings vermogen enorm gegroeid.
Ondanks mijn beperkingen kijk ik nu wel vooruit en durf nu ook veel te proberen.
Er is zoveel te ontdekken wat ik kan en graag wil doen dat ik bijna tijd te kort heb.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews