zaterdag 2 december 2017

@IntersportSR @ASICSeurope @ThunderSportsNL @Nike Hardlopen in de Winter?

Vanmorgen een fijn rondje hardgelopen.
Al was de temperatuur met -1,5 graden en mist koud te noemen buiten.
Ben ik wel blij dat ik gegaan ben, met winter running set van Asics van Intersport met Thundershirt van Thundersports er onder aan had ik de kou goed onder controle.
De hele ronde warm gebleven, en belangrijker niet te warm maar een fijne lichaamstemperatuur.
Nu moet je niet denken dat ik stond te juichen en te trappelen vanmorgen om te gaan hardlopen.
Helemaal niet als je naar buiten keek, mistig nat en koud niet echt mijn favoriete weer omstandigheden om te gaan hardlopen.
Nu kan ik wel gaan wachten dat het mooier en warmer wordt buiten maar hoe lang moet ik dan wachten.
Dus mij goed aangekleed en op pad gegaan.
Zeker niet te veel aangetrokken, maar precies om op voor mij de goede lichaam temperatuur te komen en te blijven.

Zaterdag 9 december de 4e loop dit jaar in Veenhuizen tijdens de Crossloop Veenhuizen, dan heb ik alle 4 seizoenen door het bos gelopen.



Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews