maandag 27 november 2017

@NCF_Roden @StLoopsportNorg @TheAlinker @Emm_Sports @pixiesportswear Herfstcross 25 november 2017 @Norg

Zaterdag 25 november was voor mij de derde herfstcross in Norg.
Samen met Brigitte, zij op haar Alinker.
Oke we zijn met de auto naar de parkeerplaats bij Gomos gereden, daar heb ik in de kantine mijn startnummer opgehaald.
Vandaar zijn wij lopend naar de start van de herfstcross gelopen, ik moest Brigitte wel een steuntje in de rug geven op het schelpen pad en op de zand paden.
Dit ging allemaal erg goed en we waren al vlug vlakbij de start.
Plots zag ik Koen Wieringa van Neocomp Fotografie staan, naar hem toe gelopen als hij tussendoor tijd had bij het maken van foto's tijdens de cross Brigitte stiekem op foto wilde zetten.
Ik kan jullie nu ook gelijk samen op de foto zetten zei Koen, zie hier het resultaat, een mooie forto van ons samen in het bos.

Zaterdag morgen toen ik uit bed kwam was het +0,5 graden buiten en het grasveld voor mijn huis was helemaal wit.
Dat wordt straks koud buiten vanmiddag tijdens het lopen.

Daarop de Endurance Tight aangetrokken, deze is erg geschikt om in koude omstandigheden te sporten met behoud van alle voordelen de deze cw-c tights je als sporter geven.
Samen met de Insulator Web Top was ik goed voorbereid om de cross te gaan lopen in de toch droog en niet te koude bossen in Norg.

Voor deze zaterdag een paar dagen niet echt lekker geweest, verkouden last van mijn keel.
Een super tijd had ik dan ook niet verwacht, ik hoopte dat ik het zou redden om drie ronden te kunnen lopen.
Maar met een eindtijd van 56:19 ben ik erg tevreden.
Wilde eerst de rode Pixie Supplex sportshirt maar toch besloten om mijn blauwe Microfiber sportshirt er bij aan te doen.
Met +8 graden leek mij de Suplex shirt mij toch wat te warm.

Koen Wieringa heeft mooie foto's gemaakt, maar Brigitte heeft ook foto's gemaakt.
Wel had ze de opmerking dat ze mijn blauwe shirt mooi vind, maar omdat er zoveel andere lopers in het blauw liepen het soms erg lastig was om mij er tussen uit te zoeken.
Maar rood was ook geen optie geweest, daar was het ook erg druk mee.
Dus welke kleur moet moet een volgende shirt hebben?

Brigitte heeft de hele tijd bij de start/finish gestaan, zij vond het erg mooi om allemaal te zien en daar bij te zijn.
Wel had zij de opmerking dat een kop koffie tussen door haar ook erg lekker leek.
Helemaal om wat op te kunnen warmen.

Loopsport Norg bedankt voor weer een mooie Crossloop in de bossen in Norg.


Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews