zondag 8 januari 2017

@loopmaatjes 10K hardgelopen @Norg in 1:02:08 op zondagmorgen

Vandaag buiten hardgelopen.
Wel voor de veilige optie gekozen om op het fietspad te blijven deze was sneeuw en ijsvrij.
Het ging erg lekker daarop besloten om 10 Kilometer te gaan lopen.
Dat is gelukt, de snelheid en tijd hebben zeker verbetering nodig maar de tijd is gezet.
Komend jaar wil ik proberen om de snelheid hoger te krijgen om een snellere tijd neer te kunnen zetten.
Aan het eind van 2017 wil ik de 10K in 50:00 kunnen hardlopen.
Een halve marathon zien te lopen en meer trail running en meer fietsen dit jaar.
Het wordt een druk sport jaar voor mij.

Doelen genoeg en meer dan mijn best kan ik niet doen.
Het sporten en de gewone dagelijkse dingen zo goed mogelijk proberen te plannen.
Dat zal ook een uitdaging gaan worden.
Nu met de loopband erbij hoop ik dat wat makkelijker in te kunnen delen.
Nu kan ik ook in het "donker" trainen, binnen in het licht.

Ik voel me goed en zit lekker in mijn vel, 2017 moet het sportjaar voor mij worden.
Ondertussen blijk ik mij inzetten voor anderen denk aan Raisinhope, KWF zelfs al kan ik niet veel betekenen maar zelfs als iedereen een beetje doet kunnen we heel ver komen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews