woensdag 11 januari 2017

@DecathlonNED Woensdag loopje op de loopband

Vanmorgen op de loopband gelopen, vandaag zo hard mogelijk 5km proberen te lopen.
Steeds sneller liet ik de band lopen, uiteindelijk was de snelheid opgelopen naar 10,5km per uur.
4600m is mij gelukt om op die snelheid te kunnen lopen.
Ik was bekaf geraakt door het hoge tempo, Dit tempo was net wat hoger wat ik normaal loop.
Het weer werkt de komende dagen ook niet echt mee dan is het ideaal dat ik binnen kan blijven trainen.
Maar het liefst sport ik toch buiten.
Ik als NAH getroffene ben gevoelig voor het weer buiten,  elke dag is verschillend op hoe mijn
Lichaam op het weer reageert.
Winter vind ik mooi hoor,  maar heb toch liever droog en warme weer.
Ik hoop dat we een vroeg en mooi voorjaar krijgen om weer fijn buiten te kunnen zijn en sporten.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews