woensdag 18 januari 2017

Hardgelopen en gewandeld op de loopband

Vanorgen binnen hardgelopen op de loopband.
Begonnen met in looppas daarna steeds wat sneller, de spieren gestrekt en toen 35 minuten op een snelheid van 8,5kmh gelopen.
Daarna nog 5 minuten op 9,0 kmh gelopen.
Daarna rustig uit gelopen, de spieren weer gestrekt.
Het liefst loop ik buiten, maar met  deze koude buiten temperatuur zijn mijn longen het niet mee eens.
Longen zijn ook spieren, dezeverkrampen ook door de kou.
Koude lucht vind ik wel prettiger om in te ademen, voelt dikkergeeft een beter gevooel.
Nadeel is dat mijn longinhoud door het verkrampen kleiner wordt en daardoor ook mijn uithouding minder wordt.
Dus zolang hetniet wat warmer wordt buiten dan maar binnen trainen.
Fietsen wil gelukkig wel,dus dan wat meer op de fiets deze periode.

Vanmiddag nog een uurtje gewandeld, binnen op de loopband.
Hopelijk morgen buiten wandelen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews