vrijdag 20 januari 2017

Buikspieren en hardgelopen.

Vanmorgen eerst de buikspieren getraind, nou ja eerder alle houdingen uit geprobeerd wat en hoe allemaal.
Ik ben nog niet zover dat het echt een training te noemen is maar het begin is er.
Al was het nog niet zoveel de spieren die rond mijn middel zitten zijn er nog steeds, deze heb ik goed vernomen.

Op de loopband ben ik eerst begonnen met wandelen, warm gelopen.
De spieren gestrekt en begonnen met hardlopen.
Eerst 8kmh en dat voor 1km gevolgd door 4 minuten wandelen en daarna weer hardlopen maar het tempo opgeoerd naar 8,5kmh voor 1km.
wandelen en weerhardlopen zo door naar 10kmh.
Een pittige training, zeker in het begin maar geleidelijkbegon ik het makkelijker te vinden.
Hierna lekker gedoucht en een goed en tevreden gevoel aan overgehouden.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews