zondag 25 december 2016

#runfornah Kerstochtend hardloop rondje training voor Ultratrail Drenthe

Vanmorgen na ruim 1 week weer hardgelopen.
Afgelopen dagen net niet ziek geweest maar wel beroerd en veel last van mijn keel en absoluut niet fit.
Het gaat weer de betere kant uit en daarom vanmorgen een rondje hardgelopen.
Woensdag 28 december moet ik 15km hardlopen tijdens de Ultratrail Drenthe en had daar graag afgelopen week nog een paar trainings-rondes voor willen hardlopen.
Dat lukte vandaag pas weer, na een stukje in lopen spieren gestrekt en toen 9km hardgelopen.
Daar heb ik 1 uur over gedaan, merkte wel goed dat ik nog niet helemaal topfit was.
Mijn planning voor woensdag is om de 1e 9km in 1 uur te lopen, op de verzorgings-post op 9km een kwartier rust houden en de volgende 7km in 45 minuten te gaan lopen.
Ja je hebt goed geteld, de echte afstand is 16,4km woensdag.
Voor mij zal het een zware dobber worden maar ik weet waar ik het voor doe en helemaal belangrijk ik kan het doen.
Dat ik weer zou kunnen hardlopen dat verwachte ik zeker niet meer te kunnen doen.
Door te bewegen (fietsen voor mij) zijn er bij mij dingen in mijn lichaam gebeurd dat ik toch weer kon hardlopen.

Ik ga woensdag hardlopen voor een driewielfiets!
Help jij mee?
Doneer dan op www.runfornah.nl

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews