zaterdag 10 december 2016

Ochtend hardloop rondje met @pixiebodywear hardloopbroek

Vrijdag morgen een rondje hardgelopen.
Voor mijn gevoel sneller gelopen dan normaal, maar na de tijd te hebben gezien viel dat mij toch wat tegen.
Dit rondje gelopen met de Pixie Bodywear hardloopbroek.
De suplex broek is zeer geschikt voor deze dagen, en zit ook nog eens heerlijk.
Met mijn rechterhand ben ik een koudkleum, dus handschoenen gedragen.
De Kalenji handschoenen en zoals je kunt zien op de foto deze reflecteren erg goed.
Gistermiddag/avond naar een kerstmarkt in het Markehuus geweest.
Vanmorgen bij het wakker worden voelde ik mij niet erg fit, daarop besloten om niet in Veenhuizen de winterloop te gaan lopen.
Dit was wel een goede training voor 28 december geweest, maar soms moet je even nee zeggen en goed om je zelf denken.
Vandaag wat rustig aan doen, morgen maar even zien om toch een rondje te gaan hardlopen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews