zondag 4 december 2016

Opknappen woning en sporten #runfornah @raisinhope_nl @vanraam @Norg

Afgelopen weken druk gehad met het opknappen van mijn woning.
Wat voor iemand erg makkelijkl is kost mij vaak extra energie wat simpele dingen erg moeilijk en zwaar kan maken.
Nu gelukkig klaar, voorlopig dan ik heb nog wel wat wensen.
De komende weken eerst wat rust nemen, wat het opknappen betreft.
Woensdag 28 december ga ik 15km hardlopen tijdens de Ultratrail Drenthe.
15km hardlopen voor NAH www.runfornah.nl ik hoop genoeg geld op te halen voor een easyrider hier in Norg opdat andere NAH getroffenen hier ook kunnen fietsen.
De komende weken daarvoor nog veel trainen.
Vanmorgen een uur op de crosstrainer gestaan, verschillende tempo's en vooruit en achteruit afgewisseld.
Een stevige training om de spieren te trainen.
Na mijn herseninfarct ben ik steeds meer gaan fietsen waardoor mijn uithouding vermogen enorm gegroeid is.
Niet alleen lichamelijk maar zeker ok geestelijk ik durf nu weer meer zelf te doen.
Dat is wat ik ook graag wil voor andere NAH getroffenen, maar niet iedereen is in het bezit van een driewiel fiets of wil dit eerst proberen.
Via het fietsen-netwerk van de  Raisin Hope Foundation kunnen veel mensen op verschillende plaatsen en fietsen daar gebruik van maken, kijk op de website waar een fiets in uw buurt staat.
Voor meer fietsen zodat RaisnHope haar fietsen netwerk kan uitbreiden en meer getroffen kunnen helpen is natuurlijk geld nodig.
Zonder uw hulp is dat niet mogelijk.
Steun mij met uw donatie wat mij nog meer stimuleert om te hardlopen voor hen die ook graag willen fietsen.






Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews