zondag 27 november 2016

@pixiebodywear @raisinhope_nl @NCF_Roden @StLoopsportNorg #runfornah Herfstcross Norg

Gisteren 26 november heb ik de Herfstcross in Norg gelopen.
3 ronden van 3 kilometer in totaal 9 kilometer waar ik  58:20 min heb over gedaan.
Het was fris buiten maar droog en het parcours was ook droog.
Het lopen ging best wel goed, er zaten ook zware stukken bij en helemaal de heuveltjes om deze op te lopen, naar beneden ging gelukkig wel weer erg makkelijk.
Onderweg deze heuveltjes van alles gewenst maar deze heuveltjes hebben mij ook geholpen om weer te kunnen hardlopen.
Mij naar beneden laten vallen en hopen dat mijn rechterbeen mee gaat werken en dit lukte opeens, het begin van weer te kunnen hardlopen.

De supplex hardloopbroek van Pixie.nl en de sportshirt deden hun werk goed tijdens het lopen.
Mooie en functionele kleding maakt het prettig om te lopen.
De tekst blijft ook goed zitten ook na vele malen gedragen en gewassen te zijn.

De foto is gemaakt door Koen Wieringa van Neocomp fotagrafie Die weer mooie foto's van iedereen tijdens de loop heeft gemaakt.
De komende maand nog goed trainen om 15kilometer te kunnen hardlopen tijdens de Ultratrail Drenthe op 28 december.

Een wedstrijd winnen zit er voor mij niet meer in, het weer kunnen lopen en mee doen met een loop is voor mij al een overwinning zelf.
Ondanks mijn #NAH kan ik nu weer hardlopen, wel in mijn eigen tempo maar het lukt.
Door het fietsen op de #easyrider driewiel fiets is mijn conditie erg verbeterd waardoor ik mij zekerder en sterker voelde en daardoor weer meer durf te doen.
Dat is voor mij ook de motivatie om iets voor anderen te kunnen doen dat zij ook kunnen fietsen om dromen uit eindelijk te kunnen realiseren.
Iets weer kunnen waarvan je dacht het nooit meer te kunnen kan je leven een enorme opsteker geven om door te gaan.

Help mee om anderen vrijheid en verbetering te geven. www.runfornah.nl 

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews