zondag 20 november 2016

#runfornah @StLoopsportNorg @Emm_Sports @IntersportSR Hardlooptraining voor Cross 26 November

Vandaag een training rondje hardgelopen.
Aankomende week druk met nog heel veel dingen in huis, hoop dat ik nog een keer tussendoor kan lopen.
Zaterdag 26 november is de Herfst Cross in Norg, ik ga 9km lopen.
Een mooi loop parcours door het bos en een goede training voor 28 december de Ultratrail Drenthe.

Het waaide vandaag redelijk maar tijdens het lopen is het droog gebleven.
Wel bezweet thuis gekomen maar dat is vrij logisch.
De CWX broek Endurance van Emm Sports vandaag gedragen tijdens het lopen.
De steun van de broek gedragen tijdens het klussen in huis maar ook met het sporten is deze ideaal.

Door het fietsen en het hardlopen is mijn uithoudings-vermogen flink gestegen.
Thuis klussen lukt mij nu ook redelijk, zolang ik maar niet hoef te bukken en op mijn knieƫn hoef te zitten.
Een aantal jaren geleden had ik niet eens de moed kunnen opbrengen om te gaan doen.
Nu is dat geen probleem, wel elke keer nu nieuwe dingen leren en ontdekken wat ik wel of juist niet kan.
Om hulp vragen liever niet, wel is voor mij de grens om dit wel te doen veel lager geworden.
Nu weet ik wel wat mij wel lukt en wat ik zeker niet moet gaan doen.

www.runfornah.nl

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews