zaterdag 12 november 2016

Hardlopen op het vriespunt

Vanmorgen gaf de thermometer 0,0 graden aan.
Brrr best wel koud, dat wordt goed aankleden om te gaan hardlopen.
De Climeheat set aangedaan deze is dik maar niet te dik om in te kunnen lopen.
Shirt, broekje en schoenen aan en ik ben gaan lopen.
Deze keer door het bos en zoveel mogelijk onverharde paden.
In het bos ging dat vrij goed, de grond was droog maar niet te zacht of te hard.
Dat kon je niet zeggen van de zandpaden deze waren licht bevroren waardoor deze bijna met zo hard aanvoelden als verharde paden.
Voor het overgrote deel heb ik in het bos gelopen.
Vanmorgen heb ik 8km gelopen, afgelopen dagen druk in huis bezig geweest en dat kon ik wel merken.
Thuis gekomen waarbij ik het niet koud en/of te warm had.
De Climaheat set hield mij goed op temperatuur en tijdens het lopen geen last van te veel zweten gehad.

Over twee weken is het zover, de Intersport Superstore Roden HERFSTCROSS in NORG op 26 november.
Ik hoop wel dat het die dag iets warmer en droog is, dat loopt wel een stuk fijner.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews