zondag 30 oktober 2016

@pixiebodywear@DecathlonNED #runfornah #RUNwithNAH Hardlopen in nieuwe sportkleding

Vrijdag middag de nieuwe sportkleding binnen gekregen gepast en zat perfect.
Wachten moest ik tot aan vandaag voor ik er de tijd voor had om in te gaan hardlopen.
Vooraf is het bos in geweest om wat foto's te gaan maken.
Met de camera op een statief ging het redelijk maar alleen van je zelf foto's maken is niet erg gemakkelijk.
Het is redelijk gelukt hoor al zijn er meer foto's mislukt dan gelukt.

Als je goed opgelet heb zie je ook twee verschillende teksten.
Dat zijn geen schrijffouten (dat hoop ik maar) ik heb deze dit bewust  gekozen.
run for nah ipv te fietsen voor nah, mij zelf uitgedaagd om 15km te gaan hardlopen tijdens de Ultratrail Drenthe op 28 december.
Dat ik hardloop is niet echt vanzelf sprekend te noemen.
Na mijn herseninfarct in mei 2009 lukte dat mij niet meer.
Mijn rechterbeen wilde niet meer mee werken.
Wel heb ik in die tijd veel gefietst en gewandeld en stiekem tijdens het wandelen wel; vaak even voorzichtig geprobeerd om te gaan hardlopen.
Dat lukt steeds niet tot opeens in november 2014 het wel lukte.
Linker been naar voren dan de rechterbeen wat nooit ging maar toen opeens wel en daarna weer de linker been het werkte ik kon weer hardlopen.
NAH heb ik nog steeds, daarom ook RUNwithNAH want dat is wat ik nu doe hardlopen met nah.
Nah betekent niet dat je niets meer kunt, dat dacht ik ook altijd maar door te bewegen (bij mij fietsen op de easyrider) heeft dat zeker bij gedragen tot verbetering.

Dat is voor mij ook de reden dat ik runfornah ben gestart.
Anderen laten zien dat je ook met een beperking nog veel kunt en dat ik mij graag ook voor anderen inzet.
Voor meer in formatie en eventueel te willen doneren kijk op www.runfornah.nl 

 Foto's gemaakt in het bos:
































Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews