vrijdag 28 oktober 2016

@Emm_Sports #cwxtights #runfornah 13,8 kilometer hardgelopen met Endurance Generator broek


Vandaag 13,8 kilometer hardgelopen.
Dat ging een heel stuk beter en prettiger dan gisteren.
Vandaag de  Endurance Generator broek gedragen,  via Emm Sports.
Niet alleen een praktische broek maar door de gekleurde strepen een mooi en opvallende broek.

De technologie van de Stabilyx en Pro Gerichte Support Webs ™ zijn gecombineerd om zo een ideale broek te creëren voor duursporten zoals triatlon, lange afstand lopers en trail runners. De Endurance Generator broeken ondersteunen de heupen, rug en onderste buikspieren om zo je core  en knieën te stabiliseren, daarnaast geeft het een gerichte ondersteuning aan de heup flexoren, hamstrings, bovenbenen en kuiten om zo de kniegewrichten verder te stabiliseren.


Dat kon ik vanmorgen goed merken, in het begin nog niet echt maar hoe meer ik gelopen had hoe meer ik steun kreeg van de broek.
Het rechtop blijven lopen vind ik wel moeilijk, zeker als ik vermoeid begin te worden.
Nu had ik wel de ervaring met de CW-X broeken, maar de Endurance Generator broek vind ik wat soepeler en voelt minder stijf aan.
de broek doet wel wat ik van deze broek mag verwachten.

Ik ga niet alleen de cw-x broeken dragen, ik wil er niet afhankelijk van worden.
Afwisselend een gewone hardloopbroek met een CW-X broek om mijn lichaam te trainen maar ook de vorderingen te kunnen voelen.





Koud is het vandaag niet, een fijne temperatuur om te hardlopen voor mij dan.
Misschien dat het daarom ook zo goed ging weet ik niet.
Nu in de herfst is het genieten buiten, zeker in het bos met die verschillende kleuren van het blad in de bomen.
Wat kleur betreft vind ik dit de mooiste periode om buiten in het bos te zijn.

26 November en 28 december komen steeds dichterbij, de twee hardloop wedstrijden door het bos wat nog weer zwaarder is dan op verharde paden.
Ondanks mijn motorische beperkingen door mijn NAH gaat het mij ook lukken.
Ondanks NAH is er toch nog heel veel mogelijk, dat wil ik ook graag laten zien.
www.runfornah.nl



Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews