zondag 16 oktober 2016

Hardlopen in de Slokkert @Norg #runfornah #runwithnah

Vandaag zondag 16 oktober lekker ontspannen hardgelopen in de Slokkert.
Een vlak en open mooi landschap waar je je bijna alleen samen met de natuur kunt voelen.
Genietend van het mooie weer, wat andere mountainbikers, wandelaars en hardlopers ook deden.
ik was lekker aan het lopen toen er een stier en en koe opeens midden op het pad kwamen lopen.
Rustig wandelend deze twee dieren gepasseerd en weer verder hardgelopen.
Dat is wat je in het mooie landschap van de Slokker kunt tegen komen, dieren die los in een groot gebied kunnen rondlopen.
Zo'n grote vlakte doet mij wel veel denken aan Ezinge waar ik weg kom, daar zijn weinig bomen die de horizon je uit het zicht kunnen nemen.
Hier heb ik van alles dicht om mij heen, bos, heide en open vlaktes.
Hardlopen, fietsen, wandelen en etc. kun je hier buiten doen.
Een mooi uitzicht maakt je blij wat het sporten nog plezierige maakt.




Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews