woensdag 12 oktober 2016

Gewandeld om @Norg Warriors Part 4 in de Brinkhof

Vanmiddag ruim 11km om Norg heen gewandeld.
Het was lekker weer vanmiddag, ik wilde er even tussenuit.
Afgelopend weekend druk gehad met op/af bouwen licht voor Boksgala in de Brinkhof in Norg,

Warriors Part 4


Erecode van vechtsport
"Vechten gebeurt alleen op de mat of in de ring, en nooit op straat. De technieken die je worden aangeleerd mogen alleen worden gebruikt ter verdediging van jezelf of anderen. Je mag nooit je vechttechnieken gebruiken tegen iemand die zich niet kan verdedigen. Eer, loyaliteit en trouw zijn aan de code zijn belangrijker dan welke vechttechniek, graduatie of titel dan ook." 
Dit heb ik ook gemerkt voor, tijdens en na de wedstrijden.
Vechten tegen een tegenstander doe je in de ring niet erbuiten.
Bij andere sporten gaat het er soms wel eens anders er aan toe.

Voor en tussen de gevechten was er muziek, om daar geen last van hoeven te krijgen heb ik oordopjes in mijn oren gedaan.
Alles kon ik goed horen, ik heb geen last van de trillingen gehad.
Zo heb ik alles goed kunnen volgen en kan ik er met plezier op terug kijken.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews