vrijdag 7 oktober 2016

@DecathlonNED @PearlIzumiRun @Norg Hardloopbroek Print Elio Heren Zwart KALENJI

Vanmorgen 10,6 kilometer hardgelopen.
Dit op een rustige hardloop tempo deze afstand door gelopen.
Vanmorgen met de Kalenji broek met smartphone zakje op de zijkant.
De telefoon niet in de armband maar in de broek zelf.
In het begin was dat wel wennen, maar al gauw voelde ik daar niets meer van.
Dit beviel goed zeker voor herhaling vatbaar.

De Pearl Izumi N3 schoen heb ik al een tijdje daar ben ik zeer tevreden mee.
Met deze schoenen al heel wat kilometers op gelopen en elke kilometer met plezier.
De ronding van de zool maakt het voor mij makkelijker met het lopen, bijna geen gestamp meer te horen.
Met deze schoenen loop ik soepeler dan met de andere schoenen.

Weinig wind en zo rond de 13 graden vond ik het een aangename ochtend om te hardlopen.
Zaterdag 26 november de herfstcross in Norg.
De afstand is dan 9 kilometer dat heb ik vandaag makkelijk gehaald.
Dan is het in het bos en niet zo als vandaag op verharde ondergrond.
Ik kan nog 1½ maand trainen voor de 9 kilometer.
De komende tijd ook meer in het bos trainen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews