vrijdag 9 september 2016

#runfornah schaduw loop @Norg @Noordenveld

Vanmorgen zoveel mogelijk in de schaduw gelopen tijdens het hardlopen.
Het was nog niet echt warm, de zon deed wel haar best daarom toch de schaduw opgezocht.
Om Norg zijn veel bomen, je kunt hier veel kilometers lopen en onder de bomen blijven.
vanmorgen op een voor mij rustig comfortabele snelheid gelopen, ruim 9 kilometer.
Het is goed te merken dat de vakantie periode aan het voorbij gaan is, ik ben weinig andere mensen tegen gekomen.
Het weer is deze dagen echt zomers te noemen, helemaal de verwachtingen van volgende week, tropiche temperaturen.
Voor mij hoeft dat niet, ik kan daar niet zo goed tegen, geeft mij veel last van mijn hoofd.
Dan is het veel binnen blijven waar het gelukkig een stuk koeler is dan buiten.

Ik heb mijn nieuwe ik geaccepteerd, maar ik wil net zo veel als voor mijn infarct.
Mijn nieuwe ik ook, maar mijn lichaam kan dat niet meer.
Steeds op zoek naar nieuwe mogelijkheden wat ik kan en wil doen.
Dat valt echt niet mee, of mijn beperkingen houden het tegen of de regels en dergelijke maken het zo moeilijk dat het niet lukt.
Maar goed ik blijf positief, er zal vast wel iets voorbij komen wat ik wel kan doen en daar veel plezier in heb.
Plezier staat wel voor aan bij mij, ik moet het erg leuk vinden om te doen, dan kun je vaak ook veel meer.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews