woensdag 31 augustus 2016

NAH is Topsport

NAH is topsport dat durf ik rustig te zeggen, voor mij wel in iedergeval.
Nah vraagt zoveel van jouw dat je het rustig met sporten kunt vergelijken.

Om beter in je sport te kunnen worden is trainen en volhoudings-vermogen nodig.
Dit gaat ook gespaard met tegen slagen, terug vallen etc.
Na je je zelf weer gevonden te hebben lukt het om weer verder te kunnen gaan.
Je hoopt op op het hoogste podium te komen.

Ik als NAH getroffene heb dit ook elke dag.
Niet alleen met sport dat het een keer wat minder ging dan ik gehoopt had zeker ook met NAH heb ik dit zeer regelmatig.
Met vallen en opstaan lukt het mij elke dag om te presteren.
Het gaat vaak ook goed, maar soms wil het echt niet die dag.
Dan baal ik wel van, maar ik blijf er niet om treuren, de volgende dag gaat het vast wel weer beter.

Ondanks dat ik 10 kilometer heb hardgelopen vanmorgen vond ik het toch niet zo lekker gaan.
Ik maak mij daar niet druk om, de reden daarvan is zo wisselend dat valt niet te verklaren.
Vanmiddag rustig aan doen, weer energie opbouwen en dan weer vrolijk verder.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews