donderdag 25 augustus 2016

#runfornah Vroege ochtend loop

Om 06.00 ging de wekker vanmorgen af.
Ik wilde graag een rondje hardlopen, maar niet als het zo warm is.
Daarom vroeg er uit gegaan om te profiteren van de wat koelere periode aan het begin van de dag.
Het goed wakker worden zo vroeg vanmorgen viel wel wat tegen.
Na 2 koppen koffie was ik redelijk wakker.
Hardloop kleding aan getrokken, water mee voor onderweg.
Stukje warm lopen, spieren strekken, wilde water drinken maar vond het flesje water wel erg licht, de dop niet goed vast geschroefd er zat nu veel minder water in dan dat ik er in gedaan had.
De dunne broek was nat maar door de warmte heb ik daar niets van vernomen, met linkerbeen voel ik ook bijna niets aan de buitenkant.
Hoewel ik op tijd was vanmorgen was het toch al iets boven de 20 graden.
In het bos is er schaduw en wordt het niet zo warm, daarom daar hardgelopen.
De zon was vanmorgen al fel en voelde warm aan, kun je wel zien op de foto!
Nu ruim +20 graden, wat zal de temperatuur op 28 december zijn? -20 graden.
Persoonlijk heb ik het liefst zo rond de 15 graden voor het hardlopen.
Dan voornamelijk voor mijn longen, koude lucht hapt heerlijk maar mijn longen hebben dan de neiging om te verkrampen wat weer erg nadelig voor mijn uithouding vermoging is.
Ik kan alleen maar afwachten, in Nederland is op het gebied van weer bijna alles mogelijk.

Ging het lopen lekker vanmorgen?
Ik heb zeker lekker gelopen vanmorgen viel het wat tegen.
te warm, te kort de tijd genomen om vanmorgen bij te komen alvorens te gaan hardlopen, zeg het maar.
Spijt heb ik zeker niet, ik ben blij dat ik vanmorgen een rondje heb gedaan.
Verder vandaag doe ik het rustig aan, het grootste gedeelte van de dag blijf ik binnen.
voor mij hoeft dit niet, maar ik gun anderen zeker het mooie weer de komende dagen.

Geen opmerkingen:

Totaal aantal pageviews